Recenze by Meron: The Lady with a Mask

Ahojte,

téměř po roce přicházím s dalším hodnocením. Omlouvám se, že další hodnocení se objevilo až po roce, ale tento rok byl pro mě náročný. Dokončování vyšší odborné školy a přijímačky na vysokou školu daly zabrat. Ale ve volném čase jsem se vydala do tajuplných vod webtoonu, mangy, manhui. Protože čtení bylo to jediné, co bylo v mém časovém rozvrhu možné stíhat. V dalších hodnoceních vám představím několik titulů, které mě zaujaly. Ovšem stále platí nabídka z minule, že případně mi můžete do komentářů dávat návrhy na ohodnocení. Mohou to být anime, knihy, mangy, jiné komiksy. 😊
Dnes jsem si pro vás vybrala titul The lady with the mask. Příběh je psaný MIN, kresba je tvořena Merin a Line Art Hannou Park. Žánrově bych tento příběh zařadila do komedie, slice of life a samozřejmě i do romantiky.
Příběh vypráví o sekretářce Viole Lim, která pracuje ve společnosti Herrisona Kwona. Ale Viola je také autorkou dětské knihy The child with the mask. Tuto knihu napsala pod pseudonymem Violet. Kniha je příběhem malé holčičky Iris, která je šikanovaná svým spolužákem Harrym. Ale jednoho dne si Iris nasadí masku a potrestá zlobivého Harryho, aby nešikanoval své spolužáky. Ano, už tento malý příběh napovídá, že tato dětská kniha je spíše deníčkem naší hlavní hrdinky Violy. Viola totiž do této práce hned po vystudování vysoké školy. A jako každý absolvent neměla moc zkušeností. Bohužel ale její šéf Harrison Kwon byl perfekcionista a měl náročné požadavky. A proto ho Violet neměla moc v lásce. Už v první kapitole ale přiznává, že kdyby takový nebyl nedosáhl by tohoto úspěchu. Harrison je totiž velmi mladý, velice přitažlivý CEO. Prakticky podle tohoto popisu můžeme říct dokonalá partie. Co se ovšem nestane. Jednoho dne Harrison požádá svého osobního sekretáře o vyhledání informací o autorce knihy Dítě s maskou. Důvodem odhalení totožnosti autorky byl jeho synovec Will, který tuto knihu miloval a přál si setkat se s Iris. Tuto konverzaci mezi Harrisonem a jeho sekretářem vyslechne i Viola. Co teď? Má odhalit, že to ona je autorkou té knihy? Tato zjištění nechám již na vás milí čtenáři.
A teď pojďme k samotnému hodnocení tohoto titulu. Už od první kapitoly jsem hltala každou stránku příběhu. Jestli se dá do příběhu zamilovat, byl by to tento titul. Celých 55 kapitol mě dokázalo rozesmát. Dalším plusem tohoto příběhu byly uvěřitelné reakce, i když někdy vyhnané do extrému. Tyto extrémy ale příběhu neublížily, ale spíše pomohly. Postupná romance mezi hlavními postavami Violou a Harrisonem byla velmi příjemná a nenáročná. Tato nenásilná romance a také normální reakce všech postav dodávali příběhu na reálnosti. V tomto příběhu rozhodně nečekejte žádné klišé s nebezpečným CEO, který chce hlavní hrdinku získat a hlavní hrdinku, před ním utíká, nebo úlisné zlé protagonistky, které chtějí získat srdce hlavního hrdiny, a tak se pokouší hlavní hrdinku očernit. Nic takového. Jak už jsem řekla výše, tento příběh je mnohem dospělejší a reálnější. Proto je také velmi osvěžující číst příběh, který nemá ani žádného „záporáka“. Jako mínus celého příběhu hodnotím pouze nedostatek kapitol. 😊
Proto mé hodnocení tohoto titulu je:

Příběh: 9/10

Kresba: 9/10